Info om Brandts Køreskole

Brandts Køreskole har i mange år undervist rigtig mange elever.

Køreskolens leder, Kørelærer Niels Brandt, har bl.a. arbejdet med uddannelse af nye kørelærere og som instruktør på flere køretekniske anlæg.

Det primære arbejde i dag, består i undervisning til kat. B alm. Bil. D.v.s. der undervises med nye bilister, generhervelse af kørekort, kontrolerende køreprøver, elever som har fået kørselsforbud, ældre som skal til vejledende køreprøve samt med elever som skal ombytte et udenlands kørekort til et dansk kørekort.

Siden 2005 har det også været muligt at få undervisning på engelsk hos Brandts Køreskole, hvilket en del elever i Herning og omegn har glæde af.

Køreskolens mål er helt klart at have tilfredse elever som kan anbefale køreskolen til andre.
Gennem et sjovt og lærerigt forløb, og ved individuel planlægning af undervisningen, prøver køreskolen at nå dette mål.

I stedet for et billede af mig og min bil, så har jeg valgt et af mig og min lille hund :-)