Kontrolerende køreprøve

Kørekort

Kontrolerende køreprøve

Hvis man skal til en kontrolerende køreprøve, skal man bestå, både en teoriprøve samt en køreprøve inden for en given tidsfrist, for at beholde sit kørekort.

Det klares let ved at gå til teoriundervisning et par aftener, eller ved at øve sig hjemme, hvis man ikke ønsker undervisning på køreskolen.
Brandts køreskole har det sidste nye undervisningsmateriale til hjemmeundervisning.
Teoriprøven afholdes i Herning eller i en anden by, hvis det ønskes.
Køreprøve afholdes kun i Herning. Der køres ca. 2 lektioner før køreprøven.
Der er ca. 1-4 uger mellem teori og køreprøve, det afhænger af ventetiden som svinger meget. Kontakt køreskolen for at høre hvad den aktuelle ventetid er lige p.t.
Beståelsesprocenten er meget tæt på 100 %

Alt papirarbejde, booking af prøver og kontakt til myndighederne klarer køreskolen.

Husk kørekort, ansøgning og pas (hvis ikke man er i besiddelse af kørekort af Dankort-typen) skal medbringes til begge prøver.